Film Seyret

ömer

23 Haziran 2010 18:23:07

ilk izleyen benim harhalde bakalım nasıl mış :)


ilhan

23 Haziran 2010 18:29:37

admin Çok filim hareketler bunlar'ı ıstıyoruz


blue_qk

23 Haziran 2010 18:35:19

filmler açılmıyr bende neden olabilir son ıkı gündür izliyemiyorum


black

23 Haziran 2010 18:49:57

admin daha düne kadar siteye girmek sorundu şimdide siyah player daha düne kadar çalışıyordu şimdi sorun veriyor açılmıyor bekliyorum ve yine açılmıyor ilgilenirsen sevinirim çok güzel bir site thank youuuuuuu good luck


zeynel

23 Haziran 2010 18:52:23

sinemada izlemiştim.bence çok güzel. finali beni şaşırtmıştı.bence izlemeye değer.


oceangirl

23 Haziran 2010 18:56:24

mozilla kullanırsanız sorun yaşamazsınız


Jackal

23 Haziran 2010 19:21:45

İnternet Explorer de hata veriyor ama Mozillada sorun Yok İzlemeye devem…….


ceyhun

23 Haziran 2010 19:36:19

mozilla indirip kurdum ama siyah player hala calışmıyor :)


Caastle

23 Haziran 2010 19:37:56

izlenmiyo admin gelmedş film bekliyorum daha…

zzz.Zzz.zZZ


devrim

23 Haziran 2010 19:50:58

arkadaşlar bendede açılmıyodu ama mozillayı indirip kurun ve internete ordan baglanın ozaman sorun yaşamicaksınız. filmde sorun yok yani. ii seyirler.


ALLİ

23 Haziran 2010 20:12:39

açılmıyor


bak bi

23 Haziran 2010 20:47:54

tek parça altarnatif linkten izlenebiliyor film. teşekkürler admin, filme gelinece izlenir ile mükemmel arasında bişey, tam ortası diyebilirim tabi bana göre. Ama yine de bu ikisinin arası olmadığı için mükemmeli işaretliyorum..


cirkin

23 Haziran 2010 21:13:35

arkadaslar bende de acilmiyordu film mozilla indirip kurdum calisiyor.. film güzel hic sorun yok


devrim

23 Haziran 2010 22:12:36

film çok güzel ama sonunu biraz düşündürücü :P açıkçası sonundan bişey anlamadım :D filmin yarısında anladım 67.hastanın ted oldugunu neyse güzel film izleyin derim :)


berat

23 Haziran 2010 22:55:34

HD PARTLARIN HİÇ BİRİ ACILMIYO


Psikolojikmaniaq

23 Haziran 2010 22:58:41

Duyuru Konusunu Okuyunuz.


PiJaMaX

23 Haziran 2010 23:11:18

mozillede partlar çalışıyor arkadaşlar bizzat şuan filmi izliyorum bende aynı sorunu yaşadım mozille yukledim hiç bir sorun yok


Referans

24 Haziran 2010 00:19:25

Bende siyah player acılıyor herkez acılmıyor demiş sanırım ama artık çalışıyor gibi bende gösterim gayet güzel


ömer

24 Haziran 2010 00:27:04

filmin sonundan hiç birşey anlamadım çok saçma geldi


xXx

24 Haziran 2010 04:12:15

Piskolojik güzel bir filmdi.ilginç bir konu.Film sonuna kadar gizemini koruyor.Bu tarz filmler sinema dünyasında oldukça ağırlık kazandı.[7] Teşekkürler , iyi seyirler…

~xXx~


engin

24 Haziran 2010 05:49:03

bu filmin sonunu anlayan var mı?


jasmina

24 Haziran 2010 06:23:04

ıron man 2 den sonra izlediğim en güzel film harikaydı bayıldım


jasmina

24 Haziran 2010 06:26:23

filmin sonunda adam kabul edemediği gerçekler yüzünden ölmek yada onun gibi bir şey olmak istiyor. çak a diyor ki iyi bir insan olarak ölmek mi daha iyi yoksa kötü bir insan olarak yaşamak mı? vicdan azabını ve pişmanlığı kaldıramıyor


jasmina

24 Haziran 2010 06:28:39

mükemmel bir film


Berkay

24 Haziran 2010 09:55:52

Uzun zamandır izlediğim filmler arasında konu ve içerik bakımında çok güzel bir filmdi herkeze tavsiye ederim.


halit

24 Haziran 2010 10:23:49

film güzel etkiliici bi senaryo..ama finali çok ilginç. filmin ortalarında anlamıştım 67.hastanın ted oldugunu :) tafsiye ederim :)


deka

24 Haziran 2010 11:27:35

http://www.filmdiziseyret.com/13-elmas-diamond-13… bu filmi google crome dan izleyebiliyorum ama bu filme diger filmleri izleyemiyorum.demekki facebook tan kaynaklanan birsey degil bilginize!


frrr

24 Haziran 2010 15:05:26

süper bir film muhteşemmmm


aytekin

24 Haziran 2010 15:08:48

inanılmaz güzel izlemenizi tafsiye ederim


orhan

24 Haziran 2010 15:23:19

FİLMLER AÇILSA DAHİ EXPLORERDE GENEDE SİZ MOZİLLA YUKLEYIN CUNKU HEM GUVENLIK ACISINDAN DAHA IYI HEMDE COK HIZLI VE DAHA ESTETIK :)


Caastle

24 Haziran 2010 15:42:37

bn hala adamın hasta olduguna inanmıyorum bu demek oluyoki film cok guzel yadagercekten oyle…


sinan

24 Haziran 2010 16:06:41

film guzelde yaa filmleri orijinal birakip turkce altyazili biraksak, yada dublaji yapilacaksa ayni zamanda orijinal sesleri olanda bulunsa


salih

24 Haziran 2010 17:16:38

çok güzel konulu bir film sürükleyici ama sonunu bağlayamamışlar


cagri

24 Haziran 2010 17:48:05

Arkadaslar Safari yi kullanmayı deneyın o kadar hızlı ki ınanamayacaksınız….google chrone falan bos..en ıyısı safari…apple


cagri

24 Haziran 2010 17:49:26

ayrica ben internet explorer 8.0 da izliyorum herhangi bir sorun yok…gayet ıyı..1 mbit kablo net kullanıyorum sorun yok..


orhan

24 Haziran 2010 22:50:39

filim iyi gibi ama sonu çook karişik


şahin

25 Haziran 2010 01:06:41

süper bi film yanlız filmi anlamanız için çok dikkatli izlemeniz gerekiyor


hikmet

25 Haziran 2010 01:16:59

daha oncede izlemıstım super fılm


Çaylak

25 Haziran 2010 01:36:43

dikkatli izlenmesi gereken bir film.sonlara dogru parcalar birlesiyor.psikolojik gerilimi tam anlamıyla yansıtıyor.10/8


ahm09t

25 Haziran 2010 02:09:21

Senaryo güzel, ancak; konunun düzgün işlenmediğini düşünüyorum. Final, bence tam bir fiyasko. Beyenmedim.


Gökhan

25 Haziran 2010 11:33:43

Güzel kurgu, güzel senaryo, iyi oyunculuk.Çok sürükleyici olmasada oldukça güzel bir filmdi. 8/10


Osman

25 Haziran 2010 17:51:20

film güzel ancak sonu berbat olmus daha güzel bi son olabilirdi…


hakan

25 Haziran 2010 19:02:15

bu kadar igrenc bı son olamaz hıc hosuma gıtmedı kılasık hastalıklı begin tripleri ama yanlıs bıtırmısler :S


volkan

25 Haziran 2010 20:34:01

finali bağlayamamışlar yada ben bağlayamadım acaba gerçekten hastamı yoksa seçilen kobaylardan birimi? mağaradaki kadının söyledikleri doğrumu saçmalamışlar işte birde uzunki vakit kaybı


sinan

25 Haziran 2010 23:03:08

sitenizi çok beğeniyorum yalnız film açılmıyor google chrome kullanıyorum :((


muhittin

26 Haziran 2010 00:29:51

çok güzel film tşkrler


mustafa

26 Haziran 2010 01:06:29

allah rızası için biri bunu bana özetlesin ya bu adam harbi kafayımı yemiş yoksa.yoksa kafayımı yedirttiler o magaradaki kadın nesyin nesi ulan biz burda kafayı yedik walla. ne lan bu :)


bencileyinn

26 Haziran 2010 02:53:12

arkadaslar kaliteli bir film kesinlikle zaman kaybı değil. ayrıca bana göre iki kez izlenmesi gereken bir film… emeği geçenlere teşekkür ederim


bencileyinn

26 Haziran 2010 02:56:31

ayrıca bazı vakit kaybı diyen arkadaslar sanırım filmi anlayamamıslar… adam kobay mıydı, gerçekten hasta mıydı? sorularını sorduktan sonra vakit kaybı demeniz gayet normal:))


dilekferhat

26 Haziran 2010 06:40:02

2 saat izledim izledim ha bağlayacaklar ha bağladılar filmi dedim. Sonuç ne sabahın 7:30 ve ben hiç bişey anlamadım. Filmi konu olarak çok fazla dağıtmışlar. Benim beklediğim son adam uçurumdan inerken kağıdı cebine koymuştu. Doktorlar tam bunu kandırdı kandıracaklar derken cebinde belgeyi bulacaktı ve olay bu şekilde bitecekti diye beklerken sonuç hüsran… Madem adam hastaydı o zaman mağrada konuştuğu kadın da neyin nesiydi. Neyse ya daha uzatmayayım. Sonuç olarak izlenmeye değmez. Buda lost gibi bir şey olmuş kutup ayısı'nın Jack'in ölüm yolunda arkadaşı olması gibi birşey:)


can

26 Haziran 2010 15:40:02

izlediğim en düşündürücü filmlerden biri çok beğendim bence kesin izlemelisiniz finaline çok şaşırıcaksınız :)


şaşkın

26 Haziran 2010 22:19:30

filmi gizemli kılmak için karıştırmasalar ve sonunu adam gibi yapabilselerdi güzel olabilirdi bu şekilde hiçbişeye benzemiyo zaman kaybı tam ne olduğunu anlayacağımı düşünürken film bitti mi, ted hasta mı polis mi belli değil. konu güzel ama olay örgüsü ve sonu tam bir fiyasko


erdu

27 Haziran 2010 09:15:33

tam anlamıyla sağ gösterip sol vurmak… Tam Amerikan işi


buse

28 Haziran 2010 18:17:29

FİLM HABİRE TAKILIP DURUO ABİİ NOLCAK BÖLE OLMASKİ CNM


bencileyinn

29 Haziran 2010 01:48:36

buse sana bir şey olmasın yemişim filmini:)))


rek

30 Haziran 2010 15:13:47

bu filmden adam akıllı birşeyler anlayan varsa rica ediyorum yazarsa çok makbule geçer.vakit kaybı demek istemiyorum ama ne izledim ne anladım bir sürü soru işareti ????????


soner

30 Haziran 2010 22:35:27

onca yorum şu fılme yazılmıs ben anlamadım ıyı dıyorlar ya su fılme yazık


ibrahim

1 Temmuz 2010 14:55:40

emege saygı güzel filim


Volkan

1 Temmuz 2010 19:51:19

Arkadaşlar film mükemmel. Zekice ve sonuna kadar acaba diyorsunuz. Sonuç: Leo hasta, doktorun söyledikleri doğru. Mağarada konuştuğu kadın hayal ürünü. Sonunda leo iyileşiyor ama gerçeklerle yüzleşerek yaşamaktansa diğer tedavi şekli ile gerçekleri unutup ruh gibi yaşamayı seçiyor. (Bişey değil :)


nesimi04

2 Temmuz 2010 01:13:14

güzel ve kaliteli bir filmdi sonu ilginç bir filmdi.tavsiye ederiz


zekidamla

2 Temmuz 2010 12:21:20

cok yavas ilerleyen ve anlamasi baya zor bi filim ben izledim izlenebilir


ahmet aras 38

3 Temmuz 2010 23:58:27

arkadaslar filmin sonunda anlatiolarki iste leonardo di caprio hasta .

eve geliyor karisi kafayi yemis cocuklarini bogmus

leo sok oluyor ve karisini boguyor o günden sonra 2 senedir shutter island de hasta .

iste hep anliyo gercegi ve gene basa dönüyor 2 seneden belli hep kendini polis zann ediyor iste chuck in onun

ortagi aslinda chuck onun doktoro en sonunda iste filmin herseyi anliyor .

ertesi gün leo gene basdan aliyor ve herseyi unutuyor

doktorun ortagi oldugunu zann ediyor iste doktor isaret veriyor bu böyle devam gitmiyecek aga diyo ve lobotomie e basvuruyorlar .

Lobotomie acayip bir yöntem aynisini polat alemdar dan abdülhey e de yaptirlar kafa tasina iki igne gibi bisey sokuolar fissura longitudinalis diye bi madde e kadar geliyor igne ve beyaz rengin de bisey i kesiyorlar o iste rüya görme aci sevgi gibi hissler icin bi sey o kesildi zmn bisey hiss etmiyor ve birinin emir ettini uyguluyor rüya ve gecmis hatirlanmiyor


ORTANCA

5 Temmuz 2010 22:13:48

FİLM DEDİĞİN İŞTE BÖYLE OLMALI İZLEYİCİYİ SÜREKLİ DÜŞÜNDÜRMELİ SON ANA KADAR MERAKLANDIRMALI AYRICA PSİKOLOJİK SORUNLARI OLAN İNSANLARIN PENCERESİNDEN BAKMAYIDA SAĞLIYOR Bİ BAKIMA AKIL OYUNLARI FİLMİNDEKİ GİBİ BOŞ KONULU FİLİMLER YAAPNLARIN KULAKLARI ÇINLASIN EMEĞİNİZE SAĞLIK


ORTANCA

5 Temmuz 2010 22:18:25

DÜZELTME AZ ÖNCEKİ MESAJIMDA N YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN AKIL OYUNLARI BEĞENDİĞİM Bİ FİLM BOŞ KONULU FİLM DERKEN

KONUSU OLMAYAN SADECE GÖRSEL EFEKT VAHŞET VESAİR..KONULARLA İNSANLARIN AKLINDAN ÇOK FARKLI DUYGULARINA HİTAP EDEN BASİT FİLMLERDEN BAHSEDİYORUM SAYGILR


hakan

6 Temmuz 2010 01:52:18

arkadaşlar mozillayıda denedim acılmıyoooooooooo


yalcin

6 Temmuz 2010 09:38:24

bu film hala acilmiyor admin kardes bence yeniden yüklensin. tskrlr


admin

6 Temmuz 2010 10:07:56

Videoları izleyemeyen arkadaşlarımız <span style="color: #ff0000;">BURAYA TIKLAYARAK</span> firefox tarayıcısını indirip bilgisayarınıza kurunuz.Kurmuş olduğunuz tarayıcıdan sitemize giriş yapınız.Böylelikle Hd playerdaki filmleri sorunsuz ve hızlı bir şekilde izleyebilirsiniz.iyi seyirler..</strong</strong>


Huseyin Akdag

6 Temmuz 2010 14:14:20

super bir film kostebek film'i gibi oyun icinde oyunun oldugu izleyeni etkisi altina alan bir film, dikkatli izleyerek sonunu beklemeniz gerekiyor.

Elinize saglik…


volkan

9 Temmuz 2010 18:30:10

mükemmel bir film adamı gerçeğe döndürme yönteminin işe yaramaması üzücü


Furkan Altunok

9 Temmuz 2010 19:18:52

Şuana kadar izlediğim en iyi ve en düşündürücü filmlerden birtanesiydi.. Final inanılamaz dı :D


ahmet

10 Temmuz 2010 02:20:04

bu filmi vasat bulanlara sasırıyorum, bence psikolojik gerilim tarzı filmler içerisinde izlenebilcek en iyi filmlerden. hatta son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi diyebilirm. kesinlikle kacırmayın..


ozyy

12 Temmuz 2010 03:53:58

Güzel bir film…. Müziklerde güzel…


ilayda

13 Temmuz 2010 11:26:41

flimm cok sürükleyıcı ama sonunu anlamıs degılımm adam ın cocukları varmıydı gercekten hastamı yanıı


salih

15 Temmuz 2010 12:24:22

bence berbat bi film kesinlikle izlemeyin tamamen zaman kaybı


dost213

19 Temmuz 2010 10:25:20

bence çok hoş bi film. şaşırtıcı izlemenizi tavsiye ederim..


davut

21 Temmuz 2010 00:53:55

seyrettiğim 3 filim oldu agız tadı ile gerisi 1 ileri 2 geri şeklinde sürekli donuyor haledilebilir bir sorun oldugunu düşünüyorum sanırım duymuştur ilğili arkadaşlar


osmanLı

25 Temmuz 2010 02:03:04

film harika ötesi sonun anlamayanlar için söylüyorum adam kendisi bööle istedi ve iyileşmemiş qibi numara yaptı


Batu

30 Temmuz 2010 23:48:02

Film aşırı yavaş doluyor yani 10 15dk da yarısı doluyor bu sorun siteden mi yoksa benden mi kaynaklı ?


tunahan

9 Ağustos 2010 19:28:22

çok gzl bir film yapmışlar admin elllerine sağlık hazırladığın için anlamayanlar çok olacaktır …


ömer

17 Ağustos 2010 02:39:13

"Canavar gibi yaşamak mı ?

yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi ? burası biraz beni düşündürüyor " Müthiş bir söz tamamen film kapladı harikaydı kesin izlenmesi gereken bir film diye düşünüyorum (:


kyrie724

17 Ağustos 2010 06:45:37

valla güzel bir film.. akıl oyunları tadında bir şey.. yalnız izlemeden uzun aman önce açın.. çünkü donmalar çok fazla.

DEĞER. İZLEYİN


ben

22 Ağustos 2010 12:48:34

arkadaşlar bide filmin konusunu sonunu anlatmasanız çoooookkk mutlu olucam:)))


ardahanlı

23 Ağustos 2010 08:41:02

film acılmıyor izleyemedim


ardahanlı

26 Ağustos 2010 11:20:31

cok güzel bir filimdi biriz kafa karıştırıyor ama elinize sahlık teşekkürler


Cüneyt

1 Eylül 2010 22:40:22

Kimse filme kötü dmesin.kötü dyen gitsin kurtlar vadisi izlesin. :-)

yönetmen filme ipuçlari koydğnu söylemş.örneğn dedktfn silahni çkaramamasi gbi.film bsit.tavsyem "kayip otoban" ismli filmi izleyn.rast gele.


ozan

4 Eylül 2010 19:10:05

filme artniyetli yaklaştım ama mükkemmel bir film izleyin derim. ben bile şuan şüpheye düştüm,''acaba bende mi bir hayalin içindeyim ben bir kurmacamıyım'' dedim kendi kendime…


batu

13 Eylül 2010 14:51:44

en basindan beri izlediginiz leonardonun akil hastası olduguna inanmam beni resmen soke etti :S bu filmi izleyin ama anlamaniz icin 2 . defa izleye bilirsiniz


nez

13 Eylül 2010 15:43:19

çok güzel bir film surukleyıcı


trojan virus

22 Eylül 2010 19:25:59

bu filmi begenmeyenlere cok sasirdim,, ustelik konusunu bile anlamadan yorum yazmislar,, film ne guzel ters koseye yatirdi harika bir psikolojik film ,, mutlaka izlenmeli,, su sacma ve anlamadim diyenlerin nicklerini banlamak lazim ki baska filmlere yorum yapmasinlar


mehmet

23 Eylül 2010 02:03:05

filmin sonunda gözyaşlarımı tutamadıgım ender filmlerden biriydi,kesinlikle izlenmeli,arşivlik..


sezo

12 Ekim 2010 15:13:49

izlediğim en saçma filmlerden biri kesnlkle zaman kaybıuıı


soner

19 Ekim 2010 17:35:00

bu filmi izlemeyen çok şey kaybeder …


Poyraz

22 Ekim 2010 02:27:34

Şunu söylemelyımkı mukemmel bir yapıt


Poyraz

22 Ekim 2010 02:29:04

Herkesin zevkleri farklı olabılır ama bu film gercekten mukemmel.bence zevk olayıda deilde bu filmı zaman kaybı görenlerın akıl sevıyelerınden şüphe etmek lazım..çok etkılyecı surukleyıcı ve son sahnelerı mukemmel


uğur çelik

23 Ekim 2010 01:43:59

bu güne kadar izlemiş olduğum en iyi filmlerden birisi.yalnızca wurdulu kırdılı full aksiyon sahnelerden hoşlanan birer moron deilseniz kesinlikle we kesinlikle izleyin.siteyede çok teşekkürler mükemmel bi sunumdu :)


murat

24 Ekim 2010 11:51:42

çok tşkler


drakula

1 Kasım 2010 22:08:29

bence güzel filim konusu biraz derin anlayana


Kudret

5 Kasım 2010 19:10:13

benim bir numaram bu film kesin izleyin


joker

7 Kasım 2010 03:25:43

Arşivime ekliyceğim bir film iyi bir izleyiciyimdir ve fazla film beğenmem aşırı seçiciyim ama bir kesinlikle tavsiye ederim mükemmel bir film..


joker

7 Kasım 2010 03:34:14

Şunuda ekliyim filme yapılan bütün yorumları okudum (niye okudum onuda bilmiyorum da)hatunların %99 u filmi anlamamamış bu kadar açık filmi nasıl anlamamışlar oda ayrı bi konu.kendileri ince düşünmelerini isterler ya herkesin onun sebebini şimdi anlamış oldum kendilerine düşüncek bişey kalmaması için sanırım çünkü o kadar sığ ve dar düşünüyolar demekki bu filmi anlamamayı anca böyle birşey açıklar..


yunu

17 Kasım 2010 17:06:26

zaman kaybı izleyn dyenleri sakn dkkate almayın tamamen saçma anlamsız flm bttiğinde dha ortasnmdayz sanmılştım gerekesizzzzzzzzzzzzzzzzzzz


trojan virus

17 Kasım 2010 17:56:05

su zaman kaybi diyen arkadaslarin nicklerini karantinaya alayim , he ayrica filmi sabaha kadar izleyipde anlamayan arkadaslarda varmis , leonardo nun akil hastasi oldugunu kac kisi tahmin edebilmisti acaba


32675

21 Kasım 2010 01:27:41

çok ilginçti son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi teşekkürler..


tubiş

25 Kasım 2010 03:15:30

süper bir film konusu oyuncuları hersey mükemmeldi.sürükleyici bi film izledim ve cokgüeldi denecek bir film


dünyadanayıg&o

26 Aralık 2010 16:17:15

Psikolojik filmlerimde ilk beşe girdi.


mustafa

1 Ocak 2011 16:00:36

neresi iğrenç bu filmin arkadaşım film harika ve süper senaryo tabi kalın kafalılar anlamadıklarından kotu dıorlar film 10 üzerinden 9,5


aysenur

9 Ocak 2011 01:55:57

film mükemmel ama ne bu ya 2 saatlik filmi 4 saatte izledim ne saçma bi player bu geri alınca bile düzgün işlemiyo yinede teşekkürler diğer siteler hiç açmadı bunsaatte


fırat

23 Ocak 2011 22:06:42

çok güzel ve sürükleyici film bu yarumu daha filmin orttasındayken yapıorum son fikrimi bitince acıklayacağım


chemm

1 Şubat 2011 06:24:27

ben bunu diodm kanka iste süpersin bak bulmusun :)))))))


Ali

3 Şubat 2011 20:19:03

Deniz Fenerine Girdikten Sonrası MeçhuL

Neyin Kafasını Yaşıyorsa :D

Şaka 1 Yana İzlenmesi Gereken FilmLer Arasında OlmaLı.| 10/9.6 |


yakimusti

6 Mart 2011 07:02:05

film süper şu ana kadar izledigim filmlerden bitanesi tavsiye ederim.:)


swatmantus

7 Mart 2011 08:52:05

çocukların yaptıkları yorumlara aldırmayn…yetişkn biri olarak yorumum kesinlikle izlenmeli filme saçma diyenler filmi 2 kere izlesinler bakalım ne düşünecekle…iyi biri olarak ölek ;) düşünecekler.


bilgekaan

12 Mart 2011 21:38:59

Hiç izlemenizi tavsiye etmem bombok bi film.. Leonardo "Kanlı Elmas"tan sonra pek bi şey yapamaz oldu..


öznur

23 Nisan 2011 18:14:32

uzun zamandır bu kadar başarılı bir film izlememiştim..İŞTE FİLM BUDUR !!!!!!!!

Teşekkürler admin kesintisiz izledim..


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle