Film Seyret

izleyici

11 Şubat 2012 23:31:12

admin senden ricam alternatif tek patr 2 yi duzenler miisn tskler


ilter

12 Şubat 2012 00:06:02

çok güzel bir film bence izlyin hiç sıkılazsnz


OceanGirL

12 Şubat 2012 00:34:15

@izleyici tamadır ekledim.keyifli seyirler.


izleyici

12 Şubat 2012 01:10:31

tskler admin


Tarık

12 Şubat 2012 01:22:11

Güzel Filme Benziyor :) Teşekkürler OceanGirL senin Sayende herşey :)


Arahan

13 Şubat 2012 01:46:20

mükemmel bir film… kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim…


mr.fox777

13 Şubat 2012 13:17:49

enteresan ama güzel bi film. Robin hood tarzı .. direk izleyin…


ibranil

14 Şubat 2012 13:14:57

hikaye ve kurgusu güzel, fakat konu çok yalın şekilde işlenmiş, kızla erkek daha tanışalı 1 saat olmamış sanki yıllardır birbirlerini tanıyor gibi hareket ediyorlar… sora diyaloglar, otel sahnesinde kendi dirak zamanı çalmak yerine gel seninle dövüşelim deyip kendilerini öldürten ahmaklar… yani baştada dedim gibi geçişler çok basit aman film işte deyip geçiştirilmiş…

çok ahım şahım film değil ama izlenir 10/6


tolga

16 Şubat 2012 16:34:29

Çok güzel bir konu üzerine kurgulanmış. İzlenmeye değer.Bütçesi biraz daha fazla olsaydı çok güzel şeyler çıkabilirdi.Konusu ve vermek istediği mesaj ortada.iyi seyirler.


jacop

18 Şubat 2012 00:24:15

10 numara


NiscRoc

18 Şubat 2012 18:36:21

Aslında hepimizin bir zamanı var önemli olan bu zamanı dolu dolu milletimize,kendimize,sevdiklerimize faydalı bir birey olarak geçirmek.Zamanımızın ne kadar değerli olduğunu anlatan mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim.muhakkak kendinize bir pay çıkaracaksınız.iyi seyirler.


shooter

19 Şubat 2012 08:40:25

çok iyi olmuş çokda güzel iyi olmuş :d


miraç

29 Şubat 2012 15:28:23

nasıl tam ekran oluyor


hz erkan

2 Mart 2012 04:13:22

kanka devamli boyle filmler yukleyebiliyormusun yaaa


yok

2 Mart 2012 06:12:16

Öyle bir saatimin olmasını çok isterdim.


tarık aydın

6 Mart 2012 14:26:17

teşekkürler en yeni filimler bu sitede


spartacus55

19 Mart 2012 03:32:07

admın supersın dostum spartacus hangı gunlerde eklenıyo soylermısın


denızz

14 Nisan 2012 22:18:18

Justin Timberlake olunca flımde başka oluyor :))


se_fa_da

26 Nisan 2012 01:14:28

Arkadaşlar film çok güzel. Kesinlikle tavsiye ederim.


@tableron

15 Mayıs 2012 00:55:08

Admin ipad ikiyle sitenizdeki bi çok filmi seyrettim bunuda buradan seyretmek istiyorum ama linklerin ilki bekletiyor ve watch as free butonu çıkmıyor hatamı var bilemiyorum bi öneri veya düzeltme istiycem teşekkürler


ProgrammerX

18 Mayıs 2012 05:32:11

Fazla söze gerek yok.. MUHTEŞEM BİR FİLM..


ismail

14 Temmuz 2012 20:12:45

güzeldi ;)


Rufooo

26 Ekim 2012 20:55:08

Sahane bi filmmmmmmmmm


eylem

1 Mayıs 2013 21:23:35

su yurutucu player ı degıstırın ya .s bune bole s


Vlkn

2 Mayıs 2013 23:57:27

Film harika Sadece oyuncuların performansı kötü. .Admin sana teşekkürler. İzlemek isteyenler pişman olmazlar


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle