Film Seyret

spr

10 Kasım 2010 16:10:42

bence harika bir film sevgilinizi yanınıza alın arkanıza yaslanın ve izleyin


Mustafa

10 Kasım 2010 21:47:13

film gerçekten güzelmiş.

ama benim gibi 35 yaş grubundan olanların izlememesini tavsiye ederim, çünkü gerçekten duygu patlamaları yaşadım iyinin yanında üzücü idi (heralde kıskandım).

neyse iyi seyirler diliyorum. oceangirl teşekkürler.


kenan

11 Kasım 2010 01:29:22

siteniz cok güzel aama her tiklayisimizda acilan reklamlardan dolayi keyfim kaciyor ve videolar üzerinde yayinlanan lar bu konu üzerinde teknik paylasim yaparsaniz sevinirim


mavis

11 Kasım 2010 02:05:56

film süperdi cok güzel bir ask hikayesiydi.Sevmek böyle olsa gerek….not:Biraz önce puanlamada mükemmele bastim ama puani vakit kaybina yazdi,ilgilenirseniz iyi olur,bir sorun var heralde,tesekkürler kolay gelsin.


ada

11 Kasım 2010 12:40:19

ciğerlerimi söktü bu film…tansiyon veya kalp rahatsızlığı problemi olanlar seyretmesin….ölür gider Allah muhafaza…film için yorumum acık ve net sanırım..

tesekkurler admin arkadaslara.


adem

11 Kasım 2010 20:10:58

kesinlikle partlar açılmadan önce ki reklamlar çok sinir bozucu acil düzeltilmesini talep ediyoruz ocean girl bu film mükemmel yüklediğiniz için tşk..


turan

11 Kasım 2010 22:09:53

vay ansını ya normalde bu tarz filmleri pek izlemem ama harika bi film bence


özgür

12 Kasım 2010 03:14:01

gerçekten harika bir film.. şiddetle tavsiye ediyorum.izleyince hak vereceginizi unuyorum…!


derebeyi

19 Kasım 2010 01:41:12

muhteşeeeeeeem


yagmuryuklu

21 Kasım 2010 23:34:41

film en sonunda kesılmıs gıbı olmus.gercek sonu bu mu acaba.ama fılm cok guzeldi.


kurdo

23 Kasım 2010 01:38:30

super bir ask filmi superrr tskkkk


erdogan

19 Ocak 2011 16:16:18

bu film ömrümde unutamayacağım filimler arasında yerini alacak gerçekten süper bir film arkadaşlar bence kaçırmayın bu filmi


destina

25 Şubat 2011 06:52:45

ağlıyorum ve ağlıyorum müthiş bir film… ya…


abdullah

6 Mart 2011 23:27:00

çok güzel filim kesinlikle zaman kaybı değil ama sanki biraz daha devamı var gibi?


sezgin

16 Mayıs 2011 03:53:23

güzeldi


esra

10 Haziran 2011 01:29:54

eeeeh film fene deil. bizim türk yapımı incir reçeli filmini koyarsanız çok sevinirim.bahsettiğim film harika.romantik film dalında bi başyapıt


murat bakır

16 Haziran 2011 04:26:46

çok romantik hoş ve bi o kadar da hüzünlüydü


Aslı krl

12 Ağustos 2011 01:23:58

Şu an evimin terasında ölen kuşun başında duran sevgilisini ölse bile bekleyişini anımsattı.Bu film sadece harika değildi.aynı zamanda bir kutu peçete istiyor.. ..


serkan

1 Eylül 2011 22:33:10

bu sıteyı tuttum paylasımlar cok kalıtelı


rumeysa

8 Eylül 2011 16:24:14

çok güzeldi bir ömür izleyebilrim


Ali

17 Eylül 2011 16:45:15

son part eksik lütfen yardımcı olun. tek parça altenartifinde de 3 tarayıcıyla denedim açılmıyor partlı sisteme eklerseniz sevinirim.


Murat

17 Eylül 2011 19:37:26

ellerinize sağlık çok güzel bi site filmde güzel fakat son part yok ilgilenirseniz sevinirim.


OceanGirL

17 Eylül 2011 19:53:43

@Ali ekledim. keyifli seyirler.


OceanGirL

17 Eylül 2011 19:56:39

@Murat ekledim.keyifli seyirler.


arda y

20 Eylül 2011 07:22:41

Gerçekten çok güzel bir film.İnş. bir kez daha aşık olabilirm.Ne mutlu şuan aşk yaşıyabilenlere.


kraltan

22 Aralık 2011 04:05:06

oldum oldum bu nasıl bı fılm :(


bal

30 Aralık 2011 05:51:17

benn nefes alamıyorum hala aglıyorum sadece sevdiğim adamla böyle el ele ölmek istiyorum müthiş bişey buu tarifi zorrr muhteşem bir film olmuş ömrümde unutamayacağım tek film..


YANLIZ

16 Ocak 2012 16:35:34

BU NASIL Bİ FİLM BÖYLE BEN ARADAN CIKTIM İPTALİM VALLA BÖYLE Bİ AŞK YAŞANIRMIŞ TABİ ???????


YANLIZ

16 Ocak 2012 16:39:48

nerdeşimdi böyle aşklar .. herşeygibii onlarda sahte artık


hasann

16 Ocak 2012 19:36:29

mükemmel bir film bence herkes izlemeli… Acı bir durum günümüzde böyle şeylere hasret yaşamamız belki izlemeye fırsatı olabilenler için bir anatema oluşturabilir…


sibelll

20 Ocak 2012 06:40:05

çok çok çok güzel bir aşk filmi gerçek aşkı anlatıyor bu zamanda böylesine birbirine aşık bir ömür birbirini deliler gibi seven aşıkları bulmak çok zor…. kesiinlıkle izlenmeli.


ewrem

21 Ocak 2012 21:54:25

İZLEMEK ÖYLE GÜZELDİ Kİ:GÖZYAŞLARIMI TUTAMADIM.AMA İZLEDİĞİM HER ROMANTİK FİLM BENİ AĞLATMAZ !! BU FİLMİ UNUTAMAM.


taner

27 Ocak 2012 23:31:30

ABARTILDI KADAR DEGİL ARKAŞLAR AMA ZAMAN KAYBI DA SAYILMAZ …BENİM İÇİN BİRAZ ZAMAN KAYBI SAYILIR SAYGILARIMLA


ferit

29 Ocak 2012 04:29:21

offff izlerken yüreğim ilk aşkımı hatırladı süperdi süper…


perii

9 Şubat 2012 21:43:23

çok güzeldi ya ağlıyorum şuan :( :(


sevgi

10 Şubat 2012 02:21:22

büyülendim büyülendim büyülendiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmm


sercanhicran

10 Şubat 2012 05:46:41

Olağan üstü .. (( AŞK ))


sevodido

12 Şubat 2012 17:10:09

aşkı sadece filmlerde görmek ne derin bir acı……harika bir filmm.çok teşekkürler


aşkkkk

13 Şubat 2012 23:58:55

Film mükemmeldi, ne söyleyebilirim ki,, tek isteğim sevdiğimle böyle sonsuz olmak…


bebttom

14 Şubat 2012 20:52:06

filmin sonunu en başından görebiliyosun bu yüzden pek heyecanı kalmıyo ama güzel anlatılmış aşk sanki birazda abartılmış hiçbir erkek bu adamın yaptığını yapmaz ancak filmlerde olur zaten…..


funda

16 Şubat 2012 14:22:56

aşk sen ne ilahi bir şeysin.kendi içimize bir yolculuk gibi o kadar samimi ve bizden kesinlikle izleyin tabi bir kutu peceteyle…


s.funda

16 Şubat 2012 16:26:00

olağanüstü bir film herkes izlesin


Rumuz

3 Mart 2012 01:28:50

sevgilisi olan yaslansın birbirine ve zevkle izlesin,sevgilisi olmayanlarda mevlaya böle bi aşk için dua etsin. güzel bir hikaye ve güzelbi film mutlak izlenmeli!!


Rumuz

27 Mart 2012 06:37:49

Gerçekten izledigim En güzel filimlerden saat 5 de işe çıkmam lazım 4:30 a kdr izledim siz anlayın ne kdr güzel uykumdan fedakarlık ettim :)))


sevgi

19 Nisan 2012 15:57:19

böyle güzel bir aşk filmini uzun zamandır seyretmemişdim.yaşamımız içinde bu kadar katkısız riyasız bir aşkı aç kişi yaşamışdırki.kim böyle bir aşkı istemezki.haketmek gerekir


kader

13 Mayıs 2012 23:03:37

çok güzel bir filimdi izlerken oturdm agladm herkeze tavsıye edıyrm çok çok gzl bır film izleyn tam bır ask fılmi


Kadir

21 Mayıs 2012 02:57:41

10 numara bir filmdi.Herkese böyle bir aşk nasip olur inşallah.Acısıyla, derdi kederiyle,mucizeleriyle en güzel mutluluklara.


yagmur4866

6 Haziran 2012 18:56:18

butun erkekler boyle sevse butun asklar boyle olsa ne guzel olur.cok guzel bir film idi.


Adem Özyür

9 Haziran 2012 03:32:35

İzlerken okadar çok bağlandımki, çok fena etkilendim :(

Yok böyle bir film Harikaydı..


fatih

10 Haziran 2012 20:39:20

Hayatımda izlediğim en güzel flimlerden birisi çok güzel olmuş teşekkürler :D


sinem

23 Haziran 2012 07:30:32

gerçekten o kadar güzel ki arkdaşlarım bana anlatırdı inanmazdım ağladık resmen falan derlerdi.. Gerçekten öyleymiş duygu patlaması yaşadım .. tebrik ederim benim anneannemle dedemin aşklarıda böyleymiş onlarda anlatıyorlar bana hergün :) onlarada inanmazdım ama bu filmi izledim artık aşk konusunda ki anlatılan herşeye inanmaya karar verdim . daha henüz aşık olmadım ama umarım benim ilk aşkım , son aşkım olur :)


Reyhan

21 Ağustos 2012 13:58:41

Evvet arkidişleeeer,

uzun cümlenin kısası,

gençlikte başlayıpta ölünceye dek böle

sonsuz süren aşklar artık bu zamanda yok.

yok. yok.yok.yok.yokk……


hale

28 Eylül 2012 02:18:53

arkadaslar bence sıkıcı bıraz cok umıtlı acmanın bı anlamı yok fılmı


cmn

4 Kasım 2012 20:13:39

gerçekten izlemeye değer bir film.iinsanın yüreğine dokunuyor.aşk filmi sevenler mutlaka izlemeli.peçete bulundurmayı unutmayın.sitede emeği geçenlerin ellerine sağlık


RockAngeL

13 Kasım 2012 01:43:20

spr bır flım tafsıye edıyorum ızleyın


irem

17 Kasım 2012 13:08:12

çokçokçokçokçokçokçokçokçokçokçok güzeldi kıkandım keşke ebnmde böle bi hayatm olsadı bu filmi justin bieberde çok sevmiş izlemiş ordan gördüm zaten bnde


azra

2 Aralık 2012 23:13:43

sonu çok fena üz<ücü karrdeşim.ama haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarika bir film


şehrazat yurttaş

25 Ocak 2013 16:52:46

bence de çok abartıldı hiçde dendiği gibi değil.sadece boş vaktinizi dolduran bir film.ayrıca da filmin sonu hemen tahmin edilebiliyor.hiç heyecanlı değil


çolakhasret

25 Ocak 2013 18:19:56

rachel mcadamsın oyunculuğunu çok beğeniyorum:))


h.ç.

25 Ocak 2013 18:21:09

çok basit bir film.izlemeyin:)


banu

25 Ocak 2013 18:22:34

arkadaşımıza katılıyorum


film doktoru

25 Ocak 2013 18:24:04

demekki filmden anlamıyosun.:)


film doktoru

25 Ocak 2013 18:27:45

o zaman filmden hiç anlamıyosun


film doktoru

25 Ocak 2013 18:28:17

S Ü P E R


Miss

27 Ocak 2013 22:07:02

Hayatımda izlediğim en güzek aşk filmiydi.


özge

3 Şubat 2013 15:19:31

Abartıldığı kadar bir film değil bence. Bildiğimiz klasik konu 2aşık birbirlerini severler zengin kız fakir oğlan meselesi ailesi ayırır sonradan kavuşurlar bu.


Kadir

9 Mart 2013 01:50:42

Ben sevgilimi bu filme borçluyum. Bu filmi izledikten sonra ona aşkımı ilan ettim ve filmdeki gibi 17 yaşındaydı. Onu çok seviyorum ve 5 seneden beri beraberiz ve sonsuza kadar da beraber olacağız inşallah . . .


sefa

26 Mart 2013 16:07:33

o iki yaşlı dışında film güzeldi .


yaaren

2 Nisan 2013 12:48:42

ağlamaktan bir hoş oldum süperr bir film


basak

1 Mayıs 2013 13:04:24

arkadaslar ben filmin açılmasını bkleedim açıldı ama şimdide büyümüyor ekran büyüyünce siyah oluyor göstermiyor filmii :((


OceanGirL

1 Mayıs 2013 17:12:56

@basak sorun gözükmüyor keyifli seyirler.


yanliz kalp

16 Haziran 2013 17:59:39

Cokk guzeldi 2saat nasil gecti anlamadim ama cok aflanilcak bi flm degil o kesin


Onur

11 Temmuz 2013 22:46:07

İzlediğim en güzel filimde erkek olduğum için eleştirenler olabilir ama özlerken ağlamadım desem yalan sölemiş olurum gercekten şahane bir filimdi yani böle bi aşkla karşılaşabilirmiyim bilmiyorum ama eğer karsılasırsam bunun benim basıma gelmesini isterdim herhalde herneyse bence kesinlikle izlenmeli


Onur

11 Temmuz 2013 22:57:15

Sadece erkeklermi :)) filmde kadında vardı unutma tamam belki bende bu adam kadar sevmedim aslına bakarsan hiç aşık olmadım ama kadınlarda biraz el uzatsa bee fena olmazmı :))


onur

11 Temmuz 2013 23:00:17

:DD kesinlikle haklısın Böle filmleri izlerken Keşke kız olsam diyorum Çünki yanımda biri varken gözlerim dolarsa erkek oldugum için dalga gecen bazı insanlar var :))


Onur

11 Temmuz 2013 23:03:05

Bencede haklısın film cok güzeldi İzlerken Keşke kız olsamda şu yanımda oturan geri kafalıların karsısında rahatca aglasam diyorum :)))


fenerbahçe

16 Kasım 2013 21:57:31

böyle kaliteli filmlerin yapılmış olması mutluluk verici…


triko basaran

12 Aralık 2013 18:13:19

bazen böle fırsatlar geio insanın ayağı ve geri tepio teptiğinede bin pişman oluo neyse yaa film iyiydi


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle