Film Seyret

captan

2 Ekim 2010 11:23:52

izlemeye değer güzel bir film


onur

2 Ekim 2010 15:16:28

her ne kadar dram yazsada hayatın ta kendisi.16-22 yaş için izlenmesi gereken keyifli bir film.


cüneyt

5 Ekim 2010 21:39:37

filim olduça akıcıydı. sadece son partndaki o duygusal sahneyi beğendim o kdar etkileyici film değildi !


LEVENT

6 Ekim 2010 12:31:43

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL DUYGUSAL BİR FİLM TÜM ARKADAŞLARI TEBRİK EDERİM ARTIK GÜNÜMÜZDE UNUTULMAYA YÜZ TUTMUŞ ARKADAŞLIKLARA VE SEVGİYE GERÇEK SEVGİYE İMZA ATMIŞLAR


avoncu

6 Ekim 2010 21:51:04

abı herkes flozof herkez flimde sair :x

lakın sarhosla cocuk tam bı olay o cocugun baska işi yokmu bea :x

ama flim 10000 yabanci flime bin basar

laf aramızda gozlerımde sulanmadı degıl :x

sogan kesıodum ondandır :P


elemantr

7 Ekim 2010 14:55:54

elleriniz dert görmesin emeğinize sağlık.Film güzeldi ama alkol tüketimine çok özendiriyor.Birde herkesin hayali gerçek olurken elemanın hayali gerçekleşmiyor.Diğeri kızın gönlünü kazanıyor, olursa zaten üniversiteyi kazanıp başka alemlere akacak bir diğeri evlenmeyi düşünüyor zaten hiç birşey eskisi gibi olmayacak.Birde gençlerin daha yeni tanışmış olduğu partneriyle gözlerini kartarak daha doğru düzgün birbirlerini tanımadan evlenmeye çalışması var.Kafayı çekenlerde amma çok hayatı biliyor, artık onlara danışırız hayatı :) Aslında filmde o anlar mutlu geçiyor sonrası bence biraz keyifli olmayacakmış gibi ama Umudunu yitirmemesi lazım insanın.Herşeye rağmen duygulu, samimi ve keyifli izlenmesi gereken bir film arkadaşında belirttiği gibi birçok filme 5 basar.


seeklass

7 Ekim 2010 14:58:08

TÜRK FİLİMİNDE PİR PAPAZ NE KADAR GÜZEL, KÜLTÜRÜMÜZDE OYUNCAK OLDU BİZİM,BABACAN İYİ ROLUNDE PAPAZ LAR OYNAR YOBAZ GERİCİ APTAL ROLUNDEDE İMAM OYNAR HERKEZDE BUNU BİR GÜZEL YER ONDAN SONRADA MÜZLÜMANLAR YOBAZ OLUR


katılımcı

7 Ekim 2010 16:52:05

üsteki arkadaş çok doğru söylemiş aynen katılıyorum


ZENYATTA

8 Ekim 2010 03:57:35

LÜTFEN SİTE YÖNETİCİSİNDEN RİCA EDİYORUZ TÜM BU SİTEY GİREN İNSANLAR ADINA ŞU SAYFA DÜZENİNİ DEĞİŞTİRİN LÜTFEN.BU KADAR KALİTELİ BİR FİLM SİTESİNİN BU KADAR RAHATSIZLIK VERİCİ BİR SAYFAYA SAHİP OLMASI ÇOK KÖTÜ.YANLARDA YANIP SÖNEN VE KAPATILMAYAN REKLAMLAR BİR DÜZENE SOKULABİLİR.LÜTFEN RİCA


ZENYATTA

8 Ekim 2010 05:22:41

paylaşım için teşekkürler.içimizde olması gereken duyguları hatırlatan güzel bir filmdi.


ByOKAN

8 Ekim 2010 07:18:40

süperdi hele o müzik yokmu akşam güneşi kim söylüyo ya süper yorum bu adamın adı ne


ChuckALL

8 Ekim 2010 11:51:07

wayy beee super bır fılm duygulandım uzun zaman olmustu sonu mukkemmmelmıs ya..


elemantr

8 Ekim 2010 15:21:44

seeklass arkadaş haklı ama papaz yerine imam mı koyacaklardı şarabı pazarlamak için.Allah tan öyle birşey yapmamışlar o zaman müslümanlar zarar görürdü bence bu film için doğru seçim yapmışlar


Muhammed Jakabo

9 Ekim 2010 03:01:13

cok guzel bir dostluk filmi izlemeye deger.


mamoş

9 Ekim 2010 13:25:51

uzun zamandır bole bi film izlememiştim.arkadaaşlığı dostluğu anlatan güzel bir film.sonunun mutlu bitmesiçok güzelll teşekkürler


mc

10 Ekim 2010 00:32:23

güzel bi film ara ara komedide var.cok anlamı dugusal bi film tavsiye ederim


Netkiller

11 Ekim 2010 12:38:46

Çok Güzel Bir Film Unutulmuş Değerleri Yeniden Hatırlatıyor. Yapımcısına ve Oyunculara Çok Teşşekür ederim ve Bize Böyle Bir Yapıtı Paylaşan Filmdiziseyret Ailesine bir Teşekkürü Borç Bilirim.


aytunç

12 Ekim 2010 01:19:30

gerçekten izlenmesi gereken eger içine katarsan kendini gözlerinden damlar dudaklarına yaş… teşekkürler…


özgrür

13 Ekim 2010 19:07:40

4 part bozuk erelde bozuksa düzeltirmisiniz


yılmaz

13 Ekim 2010 21:59:34

gerçek arkadaşlık gerçek dotluk ve gerçek aile baglerı butun duyguları yasattı mutlaka izleyin boşverin şarabı papazı filmin anlattıgını hissedin.


muhammet

14 Ekim 2010 22:57:09

bencede içerik o kadar önmli deqil mesaja bakın gençler yasam tarzına deqil duygulara önem verin ve benim kanaatimce burda anlatılmak istenen çok güzel anlatılmıs on üzerinden on …


yasar

15 Ekim 2010 00:11:56

harika bu kadarini yapan dahasinida yapar. agir romandan sonra izledigim en güzel flimlerden önde gideni tebrikler


Tooche

15 Ekim 2010 13:37:14

Sıradan bir filmdi ama sonu etkileyiciydi… son part için izlenir


cihan78

15 Ekim 2010 18:59:13

gercekten guzel akici bi flim


eylul

18 Ekim 2010 23:32:16

Cok tesekkur ediyorum sayenizde seyrediyoruz her filmi hepsi birbirinden guzel.ekleyenin emegine saglik.cok tskler.


SHEYMMSS

21 Ekim 2010 01:52:02

ŞÜPER Bİ FİLMMMSS


ToLqA uzun

25 Ekim 2010 00:12:57

Gitmek cesaret ister ufaklık Gidecegin yer neresi olursa olsun Sevdiklerinle arana mesefe girince Varış yerinin hiç bir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyo musun ? Oturursun geminin kıçına. Bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar O zaman anlarsın işte Vedaşalmak asıl kalana değil gidene koyar. 100 defa söyledim sana hüzünlü değilim, mizacım böyle. Bak şarabımla beraberim. Çocukluğumdan beri hayaller kuruyorum Şarabımdan Ayrılmadan hemde. Ben şarabımdan Ayrılmıyorum. O da bana bunca gidene rağmen hala hayal kurdurtmaya devam ediyor. Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa? Hayallerimizi satmadık ya ?.. offf offf offf keşke her film bu kadar anlamlı sözlerle bitse türklerden bu kadar başarılı yapımlar çıktıkça türk sinemasına umutla bakıorum artık sinemaya giderken hangi yabancı filme girsek die düşünceqime daha giderken hangi türk filmine gideceqime karar vermeye başladım çok güsel bir filmdi bence herkezin izlemesi gerekir gerçek arkadaşlık ve sevgi yi çok güzel betimlemişler 10/10


korkmaz

25 Ekim 2010 06:42:05

yine bir OCEANGIRL klasiği..

OCEANGIRL EMEĞİNE SAĞLIK..

yalan dünyada,gerçekleri hatırlatan bir film sunduğun için….

10 numara filmdi….


Hüseyin Altınt

26 Ekim 2010 11:07:48

Film Harika Ötesi Herkese Tavsiye Ederim :)


ruzgar

26 Ekim 2010 21:42:52

gercekten temasi güzel bi film'di


hasan

27 Ekim 2010 01:36:43

güzel bi filmdi..nasihatlere bittim hele :))10 üzerinden bi 7-8 hakediyo …


ahmet

28 Ekim 2010 13:03:54

harıka bır fılm yalan dunya


osskee

2 Kasım 2010 15:54:39

filmler kesilio net izlenmio neden acaba:(


erol

2 Kasım 2010 19:42:40

zaman kaybi,ici bos bir film.


Izleyici

2 Kasım 2010 21:14:33

çok sıkıcı geldi, hiç birşeyde anlamadım zaten

zaman kaybı olarak düşünüyorum


graxer

3 Kasım 2010 19:21:25

her yaş kesiminden insanın izleyip ders çıkaracağı bi film olmuş. yapanların eline sağlık upload edenede ayrıca teşekkürler.


özgür

4 Kasım 2010 21:31:11

helal olsun abi filim diye ben buna derim ;)


bekir

4 Kasım 2010 22:55:53

uyahu hersey iyi guzelde bu filmdeki aksam gunesini kimin yorumladigi ni kendi resmi sitesi dahil hic bir yerde yazmiyor.devlet sirri mi acaba `Bu sarkinin bu kadar guzel yorumlayan birine saygisizlik oldugunu dusunuyorum.Bilen varsa yazsin lutfen


gülizar

5 Kasım 2010 22:09:39

bu film bana arkadaslik ve dostlugun ettigini gösterir,düsünün arkadaslari bozuk para biriktirerek bir ortak fabrika kuracaklardi adada fakat fransadan davet geldi üzümleri almak icin degil bilgisini almak icin artik devamini sizlere birakiyorum ve herzamanda böyle olmustur iyi bir teklif sonra gidisler ve geri dönmeyisler ama su bir gercek mükemmel bir filmmmmmmmmmmmmmmmmmm


gülizar

5 Kasım 2010 22:27:16

az daha unutuyordum dügünde söylenen sarki cok güzeldi ve 3 kez o bölümü dinledim yalniz muzik bölümünde bir aciklama bulamadim benmi göremedim acaba saygilar


hhk

7 Kasım 2010 06:56:01

…guzel bir yapim hatta super bir yapimda diyebiliriz.cunku son zamanlarda yapilan turk filmlerinin temalarina baktigimizda turkiyede moda haline gelen tecavuz konulu filmler,uyusturucu ve alkolun turk gencleri tarafindan ne seviyeye geldigi,ve en aci olanida ALDATMA filmeleriki bunu yapimcilar en iyi sekilde yorumlayip turk halkina normal bi durummus gibi sunmasini harika film olmus dusuncesiyle yorumlayan insanlarimizin olmasi..karsiliginida almamiz gecikmiyor zaten.o yuzden konu ve verilmek istenen mesaj acisindan bu zamanda yapilmis en guzel filmlerden biri.emegi gecen herkese tesekkurlerimi sunuyorum…


''SnoLy&#0

7 Kasım 2010 17:21:05

Cok GuzeL bir Film Tavsiye edilir ..


Öner

7 Kasım 2010 20:31:44

Süperr İzlemeye Deger..


muhammet

11 Kasım 2010 01:15:31

süper duygulu bi film arkadaşlar .. izlenebilitesi yüksek :)


Şero

19 Kasım 2010 18:42:11

izlenir Dügündeki Sarkida Orhan Gencebay Aksam Günesi


DeSSaS

24 Kasım 2010 12:33:22

çok güzeldi… teşekkürler…


serhan

25 Kasım 2010 22:29:03

son zamanlarda seyrettiğim duygu yüklü ve mesajı bu kadar kuvvetli filmierden biri, herkese tavsiye ederim. Unutulan ve günümüzde özlenen ve ulaşılmaz gibi gözüken dostluğun, samimiyetin çok güzel bir anlatımı, emeği geçen herkese helal olsun.


Ua Diyo

9 Aralık 2010 13:40:41

Son Sahne Gözlerim doldu ya Harika Film..!


ugur

1 Ağustos 2012 22:07:32

vaybe memleketimde ne filim ler cekilmiş haberim yok cok güzel film duygusal


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle