Film Seyret

pardi

28 Ocak 2011 04:48:15

zayıf bir yapım,ünlü oyuncularda pek kurtaramamış filmi,izlenmesede olur.4/10


erdinc

28 Ocak 2011 06:17:37

son zamanlarda izledigim en kotu filmlerden biri zaman kaybi masrafa yazik birde o kadar reklam yaptilar 4/10


egemen

28 Ocak 2011 16:57:57

kurgusu saçma ama filmin komik yanları güzel 10/4


xxx

28 Ocak 2011 16:59:19

çok güzel bir film izlemesini bilemyenler yorum yapıp insanların zevkini bozmasın…


Radnash

28 Ocak 2011 23:28:42

boyle film cekmesinler artik yeter yav. ayiptir, gunahtir, zamani ziyan etmektir. bu filmlerlemi geliscek turk sinemasi simdi, ayip yav. butcesiz film cekmesinler artik dunyaya rezil oluyoz. Bi işi yapiyolarsa hakkını versinler ama yoook bunlar 3 5 kar edelim yeter havasindalar .


Mehmet ŞurzaL

29 Ocak 2011 02:10:55

bu kdar şaçmalık anca böle bi filmde toplanırdı.onuda başarmış bizim türkler valla tebrikler…


cengiz

29 Ocak 2011 04:54:27

Güzel film :)

izlemeye değer..

neticede komedi filmi, güldürmek için yapılmış.bunuda oldukça iyi başarmışlar.beklentileri yüksek olan arkadaşlar lütfen bizleri yotumlarıyla yanıltmasınlar.


west

29 Ocak 2011 06:21:40

ya kadro gercekten guzel ama kurgu senaryo cekım yonetım maaleseff cok kotu kı turk fılmı ama ızlemek ısteyen arkadaslara uzulerek tavsıye edemıyorum 10/4 xxx arkadasımında yasını merak edıyorum


Herdaim

29 Ocak 2011 13:29:45

İzlenmese Çok ii olur Arkadaşlar :) :) çok kötü yapım ne güdürüyo ne eğlendiriyo komedimi romantık flımı ııyıce karıstırmıslar


sahin

30 Ocak 2011 22:03:14

cok berbat bir yapım ne komedi nede duygusal harcanan emege yazık


serhat

31 Ocak 2011 13:01:32

iisn oceangirl tşk


Nefret

1 Şubat 2011 20:32:49

iğrenç bir film..


melih

2 Şubat 2011 06:57:53

aslinda vakit kaybi ile izlenir arasi birsey.. zayif ve cok cocuklastirilmis bir konusu var. ancak bazi yerlerde cok guzel gondermeler yapmislar ve filmi kurtaran noktalarda onlar zaten. tesekkurler


feridun

4 Şubat 2011 17:19:00

guzel bir film


tugbaa.?

5 Şubat 2011 04:00:31

çok gzl bi film bence işallah PAK PANTER 1 RİDE CIKARIRLAR……


tugbaa.?

5 Şubat 2011 04:05:27

yani bence cok gzl film valla PAK PANTER 1 CIKSIN ONU GZL DAHA KOMİK VE AKSİYON GİBİ SEYLERİN OLMASI DAHA İİYİ OLUR BNCE MÜKEMMEL YANİ LÜTFEN SİZDE İZLEYİP BEGENİN Kİ EN AZINDAN İZLENME VERSİYONU YÜKSELSİN …….


Moves

7 Şubat 2011 05:31:25

İzlemeyi Aklınızın Ucundan Bile Geçirmeyin.


sadullah

9 Şubat 2011 02:28:03

okyanus kız filim güzel :) elıne saglık


Emre

10 Şubat 2011 00:39:57

sizin partlar kadar hızlı dolan bi ineter sitesi yok alem valla süper :D


sinirli

15 Şubat 2011 21:23:38

türkler bu film işini neden beceremiyolar anlamıyorum vasat


özqürr

26 Şubat 2011 05:45:09

boşş beleş film çekim için kendini yoranlara yazık . . .


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle