Film Seyret

Tooche

11 Kasım 2010 15:19:13

sevdiğim filmlerden…


metin

11 Kasım 2010 17:37:54

ocean partlar berbat durum da düzeltiver ii bi filmdi ama malesef bakamadım


OceanGirL

11 Kasım 2010 17:39:24

@metin
ne gibi ?


ResuL

11 Kasım 2010 22:42:51

Baştan sona sürükleyici Kafa karıştırıcı özellikle filmin son partında kafanız allak pullak olacak …Kesinlikle İzlenir bir film zaman kaybı olamaz … ;) Tavsİyemdir …


serkanbyk

11 Kasım 2010 23:41:26

idare eder izlenir


güven akbaba

12 Kasım 2010 17:18:28

yok boyle bir film.

ocean GiRl korku ve dehşet filmleri bekliyoruz.

ayrıca partları otomatik geçişli yaparsanız seviniriz.

kafkas üniversitesinden Cinemakolikler :D


SİNBAD YEAH

13 Kasım 2010 00:26:28

konulu bir flim ayrıca korku flimi nadir flimlerden biri böle flimler;insanı daha çok hoşnut bırakıyo.tavsiye ederim


korkmaz

14 Kasım 2010 13:23:51

güzeldi güzel sağlam birgerlim ve entrika…….

OCEANGIRL ellerine sağlık………


emre

14 Kasım 2010 14:07:32

gercekden guzel bır film sürükleyici ve mükemmel bir intikam


technosonic

17 Kasım 2010 04:56:08

harika bir filmdi tskler


engin

18 Kasım 2010 00:43:43

Fena sayılmaz. Sonu farklı bitti. Sapık beklenmedik kişi çıktı. Tavsiye edilir..


benassi

19 Kasım 2010 23:48:41

film harika heleki bu otomatik gecis cok mukemmel bi sey bayiliyorum bunada bu oceangirl kim ya site sahibimi calisanimi yoksa bi hayirsevermi hakkaten kimsiniz?


Necaşi

20 Kasım 2010 02:58:04

izlenebilecek kaliteli bir film filmin konusu gidişatı finalı harika, böyle senoryoya güçlü oyuncular yakışırdı o zamn bu fılm daha müthiş olurmuş, filmin sonunda kızın polise oynadgı oyun tam şeytanlık işi, şaşırdım doğrusu hiç beklenmeyen şekilde bitiyor, devamı olurmu acaba


y. camlik

20 Kasım 2010 08:21:19

yA FILM IYI MI KOTUMU KARDESIM ONU SOYLEYIN YOK KAFANIZ KARISCAK BILMEMNE GORMEMIS OKUZLER


isimisiz

20 Kasım 2010 19:53:13

kesinlikle izleyin harika bi korku filmi


cem

23 Kasım 2010 05:28:30

saglam bı fıllmmıs gusel bıtrmısler:)ocean gırl eyww


fatoş nil

26 Kasım 2010 01:39:59

gerçekten çok çelişkili ve içinden çıkılması zor bir filmdi.aynı zamanda harika.baştan net izleyemeyen biri çözemez die düşünüyorum.resmen bir akıl oyunuydu.tek kelimeyle harikaydı,şu yoğun geçen sitresli iş günlerimde beni keyiflendiren bulmaca bir film izlediğimi düşünüyorum.teşekkürler!


fatoş nil

26 Kasım 2010 01:42:39

yorumumu belirttim ama hala hata var dio anlamadım gönderildimi?


Kamilcee

27 Kasım 2010 15:34:50

izlemek için yrumlara bakıyoruz iyimi kötümü diye millet kaptırmış filmi anlatmaya izlemeden öğrendik başını sonunu ne mutlu :))


HALiL

8 Aralık 2010 17:56:30

arkadaslar filmin güzelliğini anlatırken film hakkında genel bilgi vermezseniz sevinirim, yok sapık hiçbeklemediğiniz biri cikacak falan yazan her kimse o ve onun gibilere soluyorum. bırakında biz izlerken öğrenelim ve heycanını yasayalım. Ben henuz izlemedim flmi ama o yorumu yapan öküzün yüzünden izlemiyorum…


ali

3 Ocak 2011 05:08:39

heycanlı ve sürükleyici bir film sonuda iyi olmuş…


ahmet ve yusuf

11 Ocak 2011 03:07:51

kafa karıştıcı ama güzel

yani izlenir


sedat ergin

7 Mart 2011 17:03:07

bu korku adası ama bunda ayıp olan yerler var ama size derimki arkadaşalr böyle ayıp filimler izlemeyelim zihniniz bozula bilir


özkan

31 Mart 2011 20:10:51

güzel bi film ben beğendim :D


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle