Film Seyret

hayati

6 Eylül 2009 15:29:18

guzel bir film tesekurler


Numan

6 Eylül 2009 18:04:31

Güzel Filimdi dinimiz le de alaka lı alaycı değil ama onada yakın…


yaker

7 Eylül 2009 01:41:36

çok güzel bir filmdi valla izlerken büyük zevk aldım sürükleyici bir konusu var mutlaka izleyin bence…paylaşım için teşekkürler


lamarta

7 Eylül 2009 01:57:40

tesekurler


salvant

7 Eylül 2009 04:07:54

dünyanın durdugu gün adlı film gibi fazla bir orjinallik göremedim

alex proyas umut veren bi yönetmenddi ama son çalışmalırı sıradanlığın ötesine geçemiyor bence nicholas cage i seviyosunuz izlenebilir pek bi numara yok yani


Kenshin

9 Eylül 2009 05:44:01

dünyanın durdugu gun demıs arkadasda onun sonu bellı sıradan bır fılmdı bence. neyse tartısma yaratmamak lazım herkesın zzefklerı farklıdır tartışılcak bısı degıldir zevk meselesi bu yüzden '' salvant ,, alınma. benim kendi gorusum o filmden iyi oldugunu belirtmek sadece benım yorumum herkesın farklıdır zaten.neyse

bu film hakkında yorum asıl onemlı olan tabıkı her zmn Nicolas Cage 'in filmlerini sevmişimdir bu filmde güzel idi ve şunuda belirtiyim daha onceden izlemek istedim ama goruntu kotuydu dıe ızlemek ıstemedm. bunu paylasıp vaktini harcayan arkadasada cok tessekuurler , o sağ olsun bizde film izleye duralım :D kolay gelisn.


xXx

9 Eylül 2009 13:35:27

Gerçekten güzel bir filmdi.Benim fikri olarakta yorum yapmak değil içinden bişeyler almak gerekir.Unutmayın ki yıllar önce filmlerde yapılan 3G sistemini şimdi kullanıyoruz :) Paylaşım için teşekkürler…


erkan

11 Eylül 2009 21:47:25

dünya'nın kacınılmaz sonu. dünyada kalmak istemeyiz tabi inşallah bizlerde dünya cehenneminden kacarız. Bu son kitapınızda yazmakta inşallah geregini yaparız ve Cennete gideriz Allah gerigini yapanlardan eylesin Amin


bulent

12 Eylül 2009 01:20:39

çok güzel bir elinize sağlık teşekkürler


ümit

13 Eylül 2009 23:00:47

Aslolan iman arkadaşlar şimdi bir filmle bunun ne alakası var diyeceksiniz.Bakın bu film hıristiyan bir toplumda yapılmıştır onlar bile kıyamet gününe inanmakta.Fakat bizim daha büyük bir kurtarıcımız var güzeller güzeli nur yüzlü ümmetini her zaman seven ve ümmeti için herşeyi yapan yüce peygamberimiz ve hepimizin tüm insan oğlunun en değerli şeyi yüce kitabımız kuran-ı kerim allah hepimizi ona layık olan kullarından eylesin mevlam hepimize acısın.Lütfen dua edelim arkadaşlar hergün edelim dualarımızı onlar bizim kurtarıcımız.Allah hepimize acısın..


Darkangel

4 Ekim 2009 04:32:12

o gün allah hepimizin yardimcisi olsun


Neglector

4 Ekim 2009 13:39:40

Film oldukca güzel.Bu tür filmleri sevenler için sanırım 13 kasımda 2012 adlı tıpkı kehanet gibi ama daha gerçekçi ve daha iyi grafikli müthiş bir film çıkıyor kaçırmayın derim…


serjoe

30 Kasım 2009 02:32:43

film süper gerçekten bu tarz filimlerden hoşlananlar için kaçırılmaması gereken 1 film ztnn oyuncu kadrosu we film çekim sütüdyosu filmin izlenmesi gerektiğini sölüyor.emeğinize elinize sağık teşekkürler…


özuuu

30 Eylül 2010 00:25:09

çoook güzel film..kaçırmadan izleyin arkadaşlar, pişman olmazsınız..


ümit

30 Eylül 2010 00:33:18

ne diyebilirim ki size eşsiz hizmetiniz devam etmekte tşkler sizlere saygılar


ahm09t

30 Eylül 2010 01:31:30

Çok beyendim. Sıkılmadan izlenebilecek bir film. Teşekkürler. 7/10


zzzafer

1 Ekim 2010 02:41:06

FLİM OLDUKÇA GÜZEL VE İLGİ ÇEKİCİ.İÇİNDE BAZI GERÇEKLRDE VAR AMA DETAYLARA FAZLA TAKILMADAN SADECE FLİM OLARAK İZLERSENİZ DAHA ÇOK ZEVK ALIRSINIZ.

SİTEYE VE EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.


dubischk

1 Ekim 2010 09:23:18

slm arkadaşlar ben bi film arıyorum ama ismini bilmediğim için bulamıyorum ve nasıl yardım alacağımı bilmiyorum.admin yardım ederse yada siz arkadaşlar filmi biliyosanız yardımlarınızı bekliyorum.12-14 yaşlarında iki kardeş var filmde.biri kız diğeri erkek.kız olan özürlü ve erkek kardeşi kızı korumaya çalışıyo ve kızı eve götürmeye çalışıyo ve filmin sonunda yabancı bi eve giriyolar ve kız evi beğeniyo mutlu oluyo filmde orda bitiyo.bilen varsa lütfen yardımcı olsun


dubischk

1 Ekim 2010 09:24:19

film güzel tek kelimeyle


ada

1 Ekim 2010 10:41:40

bu filmi dinle alakalandırmak ne kadar buyuk cehalet..

imani kuvvetli insanlar sadece bu tur filmlerden cimbizle lazim olanlari alır lazim olmayanlari ise reddeder..ve dinimizle ilgili okadar ibret verici ve dogru yerlere temas edilmis…cahillik ise tamamen inkar ettirir insana..yazik cok yazik..yani 1 karinca icin karınca yuvasini yaktiran cehaletten bahsediyorum…Allah bile ayetlerde demiyormu heryerde '' Akletmezmisiniz,dusunmezmisiniz''' diye..neyse imani kuvvetli olanlar seyretsin boyle filmleri..

—film icin yorumum da sudurki harika bir film ne denilebilirki ''Nicolas Cage'' oynamis…


atakan

8 Ekim 2010 16:28:37

Bazı çok akıllı arkadaşlara sesleniyorum.Daha filmin konusunu anlamamışsınız.Bu filmin dinle uzaktan yakından alakası yok.Film Dünya dışı gezegenden bir koloninin insan neslinin devamı için seçilmiş kişileri başka bir gezegene bırakılmasını konu alıyor.Bu film adem ile havva efsanesini böyle bir temele dayandırmış.Mükemmel bir filmdi.İsteyen inanır isteyen inanmaz.Kimseye bu konuda düşünsel baskı uygulamanın alemi yok.Bu bir film.


mustiblade

12 Ekim 2010 11:01:37

Filmin ses ve görüntü efektleri gayet güzel tasarlanmış.Sürükleyici ve gerilim türündedir.Bilimkurgu yanlarıda vardır.

Film güzeldi!


anıl

17 Ekim 2010 17:16:30

10/9


tbag45

20 Ekim 2010 21:12:15

mükemmel,10 üzerinden 10….


taner

22 Ekim 2010 23:00:05

bu nicholas cage'in tüm filmleri güzel… OceanS eLine saglik.. tesekkür ederimm..


suskun

25 Ekim 2010 22:05:10

Film ve konusu bence cok guzeldi. Emegı gecenlere tesekkurler.


beekeeper77

7 Kasım 2010 22:11:02

Bir başka kehanet konulu filme rekabet için yapılmış muhtemelen, klasik senaryo. Görüntü efektleri iyi olmuş. Oyuncularında iyi olması ile kurtarıyor.


İbrahim

15 Kasım 2010 21:09:20

ALLAH' IM SEN AMERİKAYA BOLE BİR FELAKET NASİP EYLEE….Ve BUYUK ŞEYTAN İSRAİLE


murat

18 Kasım 2010 22:49:15

kesinlikle mükemmel bi film.herkes izlesin mutlaka.


sinem

19 Kasım 2010 16:19:49

fellakett birr filimm


serbil

28 Kasım 2010 02:30:22

Sona dair kehanet senaryoları içinde görüntü efektleri ve konusu ile en iyisi, ama sanırım en iyi yapan da başrolde Nicolas Cage olması..Bu adamın kötü hiçbir filmini seyretmedim..Teşekkürler emeği geçen herkese..


dr_snr

2 Aralık 2010 03:15:07

mükemmel değil ama 2012 filminden güzel olduğu kesin izlemeye değer bir film teşekkürler..


serdar03

4 Aralık 2010 19:54:49

ÇOK GÜZEL BİR FİLM TAVSİYE EDERİM


bora

8 Aralık 2010 08:43:02

gerçekten süper bir film izlemeye deyer


(O_x)

11 Ocak 2011 00:57:30

gerÇekden güzeLbir fiLm TeŞekkÜrLer AdMiN..


müge

20 Ocak 2011 23:33:14

çok güzel film

sürükleyici :)

teşekrler admin


Admin

2 Nisan 2011 02:56:34

Videolar yenilenmiştir.İyi seyirler


tufan

3 Nisan 2011 21:47:20

75 dakıkadan sonra vıdeo acılmıyor 72 mins yazıyor neden acaba ne yapmam lazım


Anormal

7 Nisan 2011 21:36:13

izleyem bakam yorum bol film eii sanırım


idg

20 Nisan 2011 05:08:07

gerçekten çok güzel bir film!… Nicolas Cage' e zaten diyecek bişey yok. adam her rolün hakkını fazlasıyla veriyor. kıyamet konulu filmleri sevenler için gayet güzel bir film. teşekkürler paylaşım için


mamas

7 Ağustos 2011 05:04:22

günümüz masonlarının son amacları uzaylıları bize dost olarak tanıtmak…bunuda en iyi sekilde yapıyorlar….kaynak: '''GELENLER'''


help me

7 Haziran 2012 23:22:21

ben filmi açamadım beyaz bir yer çıkıo ve ne kadar beklesemde film açılmıyor yardım eder misiniz


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle