Film Seyret

Yılmaz

9 Ekim 2010 22:18:04

yoqsa sitew 4 4 luk ama bi video oynatıcılarınız cok yawas doluyor hızlı dolan sitelerde war ama bilimleri bes para etmez


nebry

9 Ekim 2010 23:26:14

yımaz arkadasım sende ve senın netınde var bır sorun.. kımse burada magdur değıl


ahm09t

10 Ekim 2010 00:32:56

Konu ve tarz, Örümcek Adam gibi olamla beraber, sıkılmadan izlenebilecek bir film. Beyendim. 6/10


Erdem

10 Ekim 2010 07:09:50

Ağzı olan konuşuyo,Eli olanda yazıyo işte.. :) Yılmaz ne demek istediği oku (yazmaya çalıştığını yani) tekrar kendin bile anlamazsın…


Gökay

10 Ekim 2010 16:57:16

Yılmazın (fatmagülün) suçu ne ?

yapmayın arkadaşlar yılmazın üstüne bu kadar gitmeyin interneti yavaşsa ve türkçe öğretmeni beceriksizse yılmazın suçu ne :)


karakorm

10 Ekim 2010 20:02:01

konu film mi yoksa yılmazmı arkadaşlar film 10/6 idare eder


DEATHLORDU

10 Ekim 2010 21:15:00

GÜZEL Bİ FİLİM SÜRÜKLEYİCİ TARZI VAR …İZLENİR…

EMEĞE SAYGI…


firtina72

10 Ekim 2010 22:26:58

tsk elinize yüreginize saglik kolay gelsin sizlere güzel insanlarrrr


DJOKAN

11 Ekim 2010 03:30:15

2.sinde hem görsellik olarak hemde senaryo olarak daha kapsamlı ve sürükleyici bir daredevil bekliyorum…

bence izlenebilir…


mustiblade

11 Ekim 2010 22:30:35

Film azminin güçünü ortaya koyuyor.Senaryo akıcı ve 2003 yılı yapımı olmasına rağmen görsel efektler gayet iyi tasarlanmıştır.

Film güzel!


korkmaz

12 Ekim 2010 00:59:25

görsel efektleri iyiydi.oyuncular zaten 10 numara..yani izlenecek kapasitede bir film.

OCEANGIRL TEŞEKKÜRLER:))


eren

12 Ekim 2010 20:08:59

bi türlü izleyemedim belli bi süre sonra film durduk yere kapanıyo


armageddon

12 Ekim 2010 21:44:35

ekranın iki tarafındaki sanal reklamlar kanalı berbat yapıyor sinir bozuyor bu yüzden fazla takılmıyorum artık bu kanala. duyurulur.remlamlardan kanal görünmüyor .kimsede çıkıp birşey söylemiyor.güzel kanaldı ama reklama boğuldu.


qirsehirli

14 Ekim 2010 02:09:04

izleyin derim dostlar.guzel film.cokta guzel deilde iste.vakit kaybi deil ;)


babacan1102

19 Ekim 2010 01:35:34

sürükleyici zaman kaybı degil.

emeginize saglık..


yanliz kurt

21 Ekim 2010 13:13:47

gercekten harika bir film tafsiye ederim emeyi gecen herkesse tesekurler.


karan

24 Ekim 2010 03:50:26

gerçekden güzel sürükleyici bir yapım


isa

26 Ekim 2010 21:40:05

gercekten çok güzel bir film. bize bu film seyrettirdiği için emegi gecenlere teşekkür ederim. arkadaşlar yorumlar gercekten yerinde .. tafsiye ederim lütfen seyredin..


mete

4 Kasım 2010 07:15:56

80 lerin basit ticati filmlerine benziyor..vakit kaybı..


Emrah DURMAZ

6 Kasım 2010 14:33:03

çok güzel bir film..emeği geçen herkese teşekkürler izlerken çok zevk aldım


KemaL

8 Kasım 2010 23:26:39

ßence film çoook güzel. filmde emeği geçen herkeze ve yönetmene çok teşekkür ederim bu kadar güzel bir film i bize izlettiği için. tafsiyem bu film i biran önce izlemeniz. İYİ SEYİRLER


Kujo

28 Kasım 2010 03:06:13

Kardesım ısınız gucunuz daha fazlasını ıstemek daha fazlasını sız yapın ızyelım bızde cok yavas doluosa ındır ızle ıkı dakkada kamıllll


Admin

28 Mart 2011 03:10:45

Video yenilenmiştir iyi seyirler


ersin

18 Haziran 2011 22:38:56

şimdiye kadar filmler arasında ilk 10'a gırmez ama yınede gussel fılm emege saglık … ayrıca sıte suoer ellerınızıe saglık


troy777

22 Temmuz 2011 01:58:57

2003 yılında çekilmesine rağmen gerçekten başarılı bir film, bugüne kadar neden izlememişim kendime kızdım :) mutlaka izlemelisiniz tavsiye ederim.Emeği geçen herkese tşk…


efe

11 Mart 2012 03:08:15

acayip bişi


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle