Film Seyret

yalnız

5 Ocak 2011 21:21:25

zaman kaybı sadece


dissimilar

6 Ocak 2011 00:25:21

idare eder 6/10


pınar

6 Ocak 2011 01:13:11

hiç beğenmedim konusuz saçma sapn bir film değil korku, korkunun K si bile mewcut değil,


yalnız

6 Ocak 2011 03:17:32

evet yaa K éé si bile edemez :)))


ibrahim

6 Ocak 2011 22:27:16

bukadar sacma bir film daha izlememistim, yazik yani ya, resmen bu filmin yapilmasi icin harcanan her krusa yazik.. 100 uzerinden eksi 100.. tamamen aptallik bunu izlemek


ibrahim

6 Ocak 2011 22:29:03

valla bana sorsalar bu filmi yapan ceza almali


ibrahim

6 Ocak 2011 22:30:43

her onune gelen film siteye koyulur mu ya.. biraz dikkat etsenize film secerken


sibel

7 Ocak 2011 01:51:08

evet güzel degil tılsım fliminin serisini verseniz iyi olur ilginize tşk


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle