Film Seyret

Berkay

21 Aralık 2009 20:07:21

1. filminide eklerseniz çok sevinirim.


Yarım kalan şarap

21 Aralık 2009 21:01:29

Error diyor :(

Link sorunlu. Merak etmiştim filmi.


darkxlord

21 Aralık 2009 21:22:35

film güzel olmus ılk yorum benden ama cok kısaydı aga adıda usunde zaten :D kısa film bıde bunun sınema fılmını cekerlerse dadından yenmes


gladyo007

22 Aralık 2009 04:44:25

35 dakkalik bi film olamaz ama oyununa ilgiyi toplamak isgtemisler anlasilan izlenmeye deger süper bi konu genede tesekkürler elinize saglik


hayati

22 Aralık 2009 19:22:33

ben filmi izleyemiyorum google videosunu da eklerseniz sevinirim ben bu filmleri kacirmak istemem (ama bu butun filmler icin gecerlidir ) tesekurler en kisa zamanda bekliyorum


lamarta

22 Aralık 2009 20:27:07

emeyinize saglık tesekurler filmi beyenmedim


ausen

23 Aralık 2009 18:38:42

1. filmi de yükler misiniz?


beskardes

25 Aralık 2009 16:40:58

cok begendim goruntuler zarif!! ama cogu sahneler karanlik ,galiba bu orijinal olmadigi icin kopya karanlik olmasi normal tesekkurler


erman

25 Aralık 2009 21:19:28

emeğinize sağlılk kardeşim


halim

27 Aralık 2009 01:21:18

bu film değil tek bölümlük dizi gibi olmuş seyire pek değmez öpüldünüz


rehyb

27 Aralık 2009 02:29:43

valla ben açamadım


mesutg

30 Aralık 2009 02:56:39

yanlış kategoride listelenmiş. emeğe tşk. film kısa izlemeye değer. yarım saatlik bir vaktiniz varsa uyumaya izleyin derim :)


SesSiz@dam

31 Aralık 2009 16:31:09

cok daiyi deel mis ben daha actions bisi sandim di :D tesekurler filmdiziseyret ekibi


osman

2 Ocak 2010 21:53:51

film 5 para etmez.koskoca assasin's creed sıradanlaştırmışlar 3.sınıf bir filmden farkı kalmamış boşuna assassin's creed diye heyacanlamayın yanlız emeğe saygı ekleyen arkadaşa teşkkürler…


mehmetali

8 Ocak 2010 11:10:46

güzelllllllllllllll begendim bende playsation var oyunu var bunun süperrrrr

filmide güzel oyunuda


karthoroz

15 Ocak 2010 21:12:44

ellerinize sağlık


Tazdevil

25 Ocak 2010 01:39:27

kesinlikle tr dubllajı gelince koyun siteyee size kafadan 200 izleyici garanti edebilirim :D


erdal simsek

18 Mart 2010 20:41:05

imbd nin kriterlerine hastayim abi.tamam kötü degil,enteresan hatta izlerseniz sevebilirsiniz bile ama 9.1 ve üstüde benim kriterlerimde on bilemedin onbes filme verebilecegim bir puanken bu filmi ilk 50 almam walla:-) Kisa film zordur ve begenenide dünyada cok yoktur.onun icin zorluk derecesi yüksek bir kategoride yinede hakkini teslim edelim 6.5 verelim ve 35 dakikayi daha iyisi yoksa bu filmle degerlendirelim derim.


melemen

9 Haziran 2010 21:22:12

imdb notu yanlış ,6,6 olacak

http://www.imdb.com/title/tt1587390/


MustafaBaba

26 Mart 2011 16:37:46

bende bu filmi arıyordum emeği geçen herkese çok teşekkürler:)


ibrahim

20 Eylül 2011 22:47:32

bu filmi nereden aççam


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle