Film Seyret

Murat

17 Haziran 2010 20:50:54

Her ne kadar aşk filmi gibi gözüksede aslında iLahi bir fiLm.. Aşk ta zaten ilahi değiLmidir.) kaçırmayın bu fiLmi..


kensen

17 Haziran 2010 22:03:52

BEN SAYET 3 PARTS İZLEDİM VE BIRAKIYORUM KANDİL GUNU SACMA GELDİ YOK ÖLÜYOR CENNET GİBİ YER KAFASINA GORE TAKILIYOR.. YOK KARISI İNTİHAR ETTİ ONU BULCAK…VS SARMADİ VAKİT KAYBİ GİBİ GELDİ….


levent

18 Haziran 2010 00:56:02

dinimize pek uygun olmasada mükemmel bir film izlemeyen varsa kesin izlesin cennet ve cehennem hakkında düşünceleriniz değişecektir bence izlemeyen kaybeder


NaZo

18 Haziran 2010 02:46:32

izleyin süperdi…


ertandeniz

18 Haziran 2010 14:33:05

daha filmi izlemedim de sitenin yazı karakterleri bozulmus galiba


ReaqsiyoN

19 Haziran 2010 03:36:49

"  " Bu karakteri single.php de bulup yok edin. d


tmr

19 Haziran 2010 08:42:39

Robin williams da k


mayk

20 Haziran 2010 17:35:47

ultra edit diye bi program var onunla d


Secil

22 Haziran 2010 00:21:27

renkler, sahneler cok etkileyici.. filmin kaliteside iyi olunca cok hos olmus.. ben begendim, filme yaratici bir ask hikayesi olarak bakabilirsiniz.. yani dinimize uygun degil o kadarda onemi yok bence.. starwars, matrix dinimize uygun diye mi izliyoruz? tesekkurler oceangirl….sevgiler


güz yangını

8 Temmuz 2010 01:50:20

bugün benim doğumgünüm seçtiğim filim aşkla alakalı henüz izlemedim aşka inanmayan ben aşk flim izliyerek yeni yaşta duygusal moda sokarak kendimi ….offf her nese DOĞUMGÜNÜM KUTLU OLSUN :)) bu film kendimce kendime armağan olsun :(((


seda

21 Temmuz 2010 05:08:35

etkıleyıcı bı fılm.tesekkurler


semih

6 Ağustos 2010 01:27:30

bu fılme kotu dien bence zevksız gıbı dır !!!!


saçma

5 Şubat 2011 04:20:33

saçmalık:D


niraa

22 Haziran 2011 01:43:31

bu filmi on bir yıl önce izlemiştim ve ismini unuttuğum için bir daha bulamadım taa kii bugüne kadar izleyin ve aşkınıza hürmet edin iyi seyirler…


megalodon

6 Kasım 2011 02:58:50

çok güzel filim


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle