Film Seyret

halil

27 Mayıs 2010 16:49:44

cok güzel yaaaa


wit-wolf

27 Mayıs 2010 20:04:31

bu ne yaa hic bekledigim gibi cikmadii!!! anlamsiz bir son oldu devami bakalim nezaman!! sinemami yoksa dizimi ??? neyse slamlar!!


Mehmet

28 Mayıs 2010 01:49:06

Film güzeldi fakat ben bu kadar saçma bir son görmedim :D Film sanki kesilmiş gibiydi :S Hiçbir olay olmadı.Sadece kaçış sahnesi oldu sonra çok kolay bir şelikde prensesi kurtardılar bitti.Gerisi önemsiz zaten :S Büyük ihtimal devamı olacağını belirttiler ama bu kadar saçma ve eksik bir şekilde belirtilmez ki :D


zafer

29 Mayıs 2010 02:47:09

film eksik gibiydi sonunu kötü yapmışlar ilki gibi olmamış.bunu film gibi diilde seri gibi düşünücez heralde.sanki talep olursa devamını çekeriz gibisinden bişi olmuş


soner

30 Mayıs 2010 18:44:18

iyi


angal

3 Haziran 2010 08:30:32

bu ne yaa :/


angal

3 Haziran 2010 10:36:15

ya film hep yolculukla geçti çok saçma bitti ve kötüydü :/


PHEDRAS

13 Haziran 2010 19:08:31

emeğe sağlık ama cooookkk kötü :(


samkes

14 Temmuz 2010 20:12:43

sorun var galiba filmlerin resimleri gözükmüyor …


buraq

23 Temmuz 2010 22:21:09

bune biçim son bea…


kutay

26 Ağustos 2010 22:58:07

filmi sanki kesmisler hem otomatik partta 6 part 1 part 2 dakkada bitio artur minimoy dünyasına gitti sonra minimoy ülkesine sonra prenses kurtuldu bu kadar bosuna zaman gitti


kutay

26 Ağustos 2010 23:00:19

hemde kötü son la bitti ben bazen kötü son olsun istiodum ama bu kadar da deil


lidya

11 Eylül 2010 16:01:01

yaaa bayıdımm:D:D:D


tolga şenol

2 Temmuz 2011 15:21:09

filmdeki çocuk çok tatlı filmide çok beğendim ama sonu kötüydü


yewim

1 Şubat 2012 14:39:16

cok guZel filmdi


bomba

2 Şubat 2012 18:15:37

çok manyaktı


elila

25 Şubat 2012 21:49:21

film çok güzeldi.OceanGirL emeğine sağlık.


tubi

4 Ağustos 2012 15:14:27

iyiydi işte yaw..ne bekliosnz ki animasyon bu :D :D


* Lütfen yorum yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz.



Hd Full Online İndirmeden Bedava Film Dizi izle Seyret Erotik Film izle